רק אחרי שאתר האינטרנט שלכם באוויר ומלא בתכנים ניתן לקדם אותו ברחבי הרשת.
כשהאתר באוויר, נוכל לשבת ולייצר אסטרטגיה לשיווק באינטרנט; אם זה ברשתות החברתיות ואם זה בגוגל.
כל עסק קטן יכול היום לשווק את עצמו בעלויות נמוכות יחסית, ללא בעיות לוגיסטיות כפי שהיה טרום עידן האינטרנט.
לפני הקידום בכסף, האתר עצמו חייב להיות, מה שנקרא, 'מוכן לגוגל'. כלומר טקסטים נכונים, בנייה מדויקת ונכונה,
מיקומי קודים ועיצובים נכונים ועוד.
רק אחרי שהאתר מוכן בצורה אורגנית לקידום, ניתן לחשוב על קידום בכסף.
התחרות על קידום לפי מילות חיפוש, במעלה הדירוג בגוגל, הפכה לפיכך קשה יותר ויותר. בחוקים השיווקיים החדשים
של עולם האינטרנט, אם אתה לא נמצא במקום טוב בגוגל, אתה בעצם לא קיים.
ולכן כדאי לקדם את האתר בגוגל על פי מילות ומונחי חיפוש שאותם נוכל לבנות יחד.
חשוב מאוד להגביר את מידת החשיפה אל האתר בנוסף לקידום מילות החיפוש. זאת ניתן לעשות
על ידי בנייה נכונה של האתר ושיתוף נכון ברשת.
אני מתמחה בבניית אתרים מסחריים בדרך אופטימלית לקידום האתר בגוגל,
הן מבחינה טכנית, הן מבחינת התכנים וכמובן מהבחינה השיווקית.
את אלה אני יודע לעשות היטב ויעידו לקוחותיי.