לפני הקמת אתר, כל אתר, חשוב לשאול כמה שאלות:

– מי קהל המטרה של האתר?

– מה חשוב לקהל המטרה למצוא באתר שנבנה עבורו?
– מה הערך המוסף שהאתר ייתן לגולשים? ולבעליו?

יש עוד אינספור שאלות, אבל חשוב להבין שבלי חשיבה זה לא יילך.
אחרי שלב התכנון והגדרת המטרות, חשוב לשלב בין היעדים המעשיים והצרכים השיווקיים שלשמם נבנה
האתר, לבין שמירה על קו עיצובי בוגר אלגנטי ואסתטטי.

בשנים האחרונות הולך האינטרנט וצובר כוח וגולשים. בהתאמה משתנה גם עולם השיווק. כל עסק קטן יכול
היום לשווק את עצמו בעלויות נמוכות יחסית, ללא בעיות לוגיסטיות כפי שהיה טרום עידן האינטרנט.
אין צורך באחזקת מערך שיווקי, כשאפשר להחזיק אתר חכם שיהיה מקודם היטב בגוגל.

התחרות על קידום לפי מילות חיפוש, במעלה הדירוג בגוגל, הפכה לפיכך קשה יותר ויותר. בחוקים השיווקיים
החדשים של עולם האינטרנט, אם אתה לא נמצא במקום טוב בגוגל, אתה בעצם לא קיים. כדי לענות על צרכים
אלה, יש צורך בקידום האתר בגוגל לפי מילות חיפוש מבוקשות. אתר אינטרנט הוא פלטפורמה שיווקית מרכזית בכל עסק.
חשוב מאוד להגביר את מידת החשיפה אליו כמה שיותר במנועי החיפוש בכלל ובגוגל בפרט. זאת ניתן לעשות על
ידי בנייה נכונה של האתר.

אנחנו מתמחים בבניית אתרים מסחריים בדרך אופטימלית לקידום האתר בגוגל, הן מבחינה טכנית, הן מבחינת
התכנים וכמובן מהבחינה השיווקית. את אלה אנחנו יודעים לעשות היטב ויעידו לקוחותינו.