בדרך כלל כשלקוח מגיע אלינו לפגישה לבניית אתר יש לו קונספט כללי על איך ומה צריך להיות באתר. אבל כדי שאתר יביא את
התוצאות המקוות
יש ליצור "אפיון לאתר", חשיבה ממוקדת שתוכל לחסוך לכם הרבה זמן וכסף בעתיד. את זאת אנו מבצעים
באמצעות מספר שאלות:

1. מה המטרה של האתר שלכם?

האם אתם רוצים למכור מוצרים באתר? אם כן, זהו אתר מכירתי / חנות וירטואלית.

האם אתם מחפשים להציג את העסק/שירות שלכם בלבד? אם כן, זהו אתר תדמיתי.

האם אתם רוצים לבנות מאגר של לקוחות, לדרבן את הגולשים להירשם לניוזלטר
וליצור אינטראקציה איתם?
אם כן, זהו אתר שיווקי.

2. מי הוא קהל היעד שלכם?

רוב בעלי העסק עונים מיד – "כולם".
מניסיוננו אנו יודעים שלא רצוי להגדיר את "כולם" כקהל היעד.
מדוע? מכיוון שהמסר באמצעותו לוכדים את תשומת ליבו של גבר בן 60 מרמת השרון שונה מהותית מהאופן בו פונים אל רווקה
בת 30 מתל אביב.
על מנת שהאתר יהיה אטרקטיבי לקהל היעד שלכם עליכם לבנות את העיצוב, הטקסטים ואופן הפניה בצורה מדוייקת וממוקדת.
לכן, בדקו מי הם
עיקר הלקוחות שלכם. אפיינו אותם לפי: גיל (צמצמו- אל תרחיבו!), אזור מגורים, מין, סטטוס משפחתי, עיסוק,
חתך סוציו-אקונומי.
כשיהיה לכם ברור אל מי בדיוק אתם רוצים לפנות, תוכלו לדמיין בקלות כיצד צריך להראות האתר שידבר

אל ליבם.

3. האם יש לכם לוגו ושפה עיצובית?

הצבע של הלוגו ואפילו צורתו יוכלו לקבוע איך יראה האתר. לחלופין, אם יש לכם בראש אימג' עיצובי מעניין אפשר גם לצאת
ממנו לעיצוב מקורי וחדשני.

4. האם אתם רוצים לעדכן את התכנים של האתר אבל אין לכם מושג בטכנולוגיה?

אם כן, נוכל לעבוד עם מערכת ההפעלה של וורדפרס שהיא מערכת מאוד נוחה וידידותית לשימוש.

אם הטכנולוגיה מרתיעה אתכם- אל דאגה. אצלנו תוכלו לקבל שירותי תמיכה טכנולוגית ועזרה עם האתר בהמשך הדרך
כחלק מחבילה שנבנה עבורכם.

5. מה התקציב שלכם?

הפרמטר הזה חשוב לא פחות. בהתאם לתקציב נציע לכם פתרון בדמות סוג האתר הנכון לתקציב ומימשק ניהול מתאים.