בדרך כלל יש ללקוחות שלנו תמונה מסוימת בדמיון לאיך שהם רואים את האתר שלהם.
אבל כדי שאתר לא רק יראה טוב, אלא גם יביא את התוצאות המקוות יש ליצור אפיון.
מדובר בחשיבה ממוקדת ומקצועית שחסוך לכם הרבה זמן וכסף בעתיד.
את זאת מבצעים, בגדול, באמצעות מספר נקודות למחשבה:

1. מה המטרה של האתר?

האם אתם רוצים למכור מוצרים? האם מדובר בחנות או באתר תוכן שגם מוכר מוצרים?
האם אתם מחפשים לייצר תדמית ונוכחות ברשת? האם אתם מחפשים לאסוף לידים ולבנות מאגר לקוחות?

2. מי הוא קהל היעד שלכם?

רוב בעלי העסק עונים מיד – "כולם". כיום, כשתחום השיווק כל כך ממוקד, אי אפשר להגדיר את "כולם" כקהל היעד.
מדוע? מכיוון שגבר בן 60 מכרמיאל, מדבר וחושב אחרת מזוג צעיר בגילאי 30 מתל אביב.
אנחנו נשב איתכם ונבנה איפיון קהלי יעד על מנת למקד את עיצוב ובניית האתר ולהוביל את המסר שלכם לקהל הנכון.

3. האם יש לכם לוגו ושפה עיצובית?

מבנה וצבע הלוגו גם מעבירים מסר ללקוחות פוטנציאלים. והם משפיעים גם על עיצוב האתר.
יחד נוכל לייצר סיעור מוחות על מנת למקד את הלוגו ואת השפה העיצובית שלכם.

4. האם אתם רוצים לעדכן את התכנים של האתר אבל אין לכם מושג בטכנולוגיה?

לכל אתר יש מערכת ניהול תוכן קלה לשימוש. ואל דאגה, אצלנו תוכלו לקבל שירותי תמיכה טכנולוגית ועזרה עם האתר בהמשך הדרך
כחלק מחבילה שנבנה עבורכם
.

5. מה התקציב שלכם?

אין דבר כזה "אין לנו מספיק כסף לנוכחות ברשת."
 בהתאם לתקציב נוכל לתפור יחד איתכם פתרון שיתאים לכם ויענה על כמה שיותר צרכים ודרישות.